سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل تعرض به تندیس سردار شهید سلیمانی

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری عامل تعرض به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - احمد رضا بهرامی گفت: با دستور قضایی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان، عامل تعرض به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دستگیر شد.

 برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت، جلساتی گرفته و دستوراتی صادر شد و با عنایت حضرت صدیقه طاهره، حضرت زهرا (س)، و تلاش همه دست اندرکاران امنیت استان چهارمحال و بختیاری، دادستان، ماموران اداره کل اطلاعات استان، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان ونیروهای اطلاعاتی نیروی انتظامی استان، عامل این هتک حرمت در همان روزهای اول شناسایی و در کمتر از یک هفته دستگیر شد .

بهرامی قول داد: در خصوص این فرد با رعایت موازین شرعی و قانون،  رسیدگی‌های لازم برابر ضوابط و مقررات انجام شود و حکم مقتضی صادر گردد.

به منظور جلوگیری از اشاعه شایعات و دامن زدن برخی افراد به این مساله، از ارائه جزئیات و اینکه وابسته به چه گروه‌هایی هستند خوداری شده است و اطلاعات بیشتر پس از ادامه تحقیقات و روند پرونده منتشر خواهد شد.

به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و کشور که احساسات آن‌ها در پی این حادثه جریحه‌دار گردیده است، این اطمینـــــان را می‌دهم که دادگستـــری استــــان چهارمحال و بختیـــاری در اسرع وقت و با دقت تمــــــام، وفق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عــــامــل یا عوامل این گستاخی را به سزای عمــل خود خواهد رساند.

یقین داریم راه این شهید عزیز و سایر شهـــدای گرانقدر با وجود زنان و مردان و جوانان باغیرت این مرز و بوم پُررهرو خواهد ماند. ان‌شاءالله


بیشتر بخوانید


شهرداری شهرکرد تندیس سردار دل‌ها را پانزدهم دی ماه در میدان قمر بنی هاشم (ع) در ورودی شهرکرد نصب کرده بود که پس از اقدام زشت و موهن آتش زدن تندیس، با پیام محکومیت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد همراه شد و مردم انقلابی و شهیدپرور شهرکرد در حرکتی انقلابی و با راهپیمایی در شهرکرد و حضور در محل نصب تندیس، این اقدام اهانت آمیز را محکوم کردند و شناسایی و برخورد با عامل یا عاملان این جنایت را خواستار شدند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۸ دی ۱۴۰۰
این بابا فقر فکری داشته وگر نه سردار سلیمانی زحمات طاقت فرسای برا این کشور داشتن .
ناشناس
۰۰:۳۷ ۳۰ دی ۱۴۰۰
باید بازداشت میشد
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ دی ۱۴۰۰
عالی