سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش اساتید دانشگاه خراسان جنوبی در طرح ملی احمدی روشن

در سومین سال شرکت خراسان جنوبی در طرح احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان، ۳ طرح از اساتید دانشگاه‌های استان پذیرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: در ۳ سال برگزاری این طرح در استان ۱۶طرح از اساتید دانشگاه های ملی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی بیرجند پذیرفته شده است.

به گفته او این طرح‌ها شامل "طراحی سامانه صحت سنجی تصاویر دیجیتال"، "طراحی و ساخت دستگاه پایش لحظه‌ای و آنلاین میزان آلاینده‌های تنفسی در محیط‌های صنعتی" و "پیشنهاد نوع ۳ (هنر اسلامی - تربیت اسلامی) الگوسازی آموزش کودکان نوجوانان بزرگسالان" است.

در این طرح دانشجویان برگزیده، با راهنمایی و مدیریت یکی از اساتید خبره، طی مدت نُه‌ماه به صورت گروهی برای حل یکی از مسائل کشور قدم بر می‌دارند.

احمدی زاده معتقد است دانشجویان و مستعدان برتر شرکت‌کننده در این طرح می‌توانند از مزایای دریافت ماهیانه ۱ تا ۲.۵ میلیون تومان در دوره اجرای طرح، کمک ۴۰میلیون تومانی به استاد و ۴۰میلیون تومانی برای خرید تحهیزات، استفاده از دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی و دریافت امتیاز فعالیت‌های نخبگانی بهره‌مند شوند.

 ثبت نام از دانشجویان در ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن در خراسان جنوبی پایان پذیرفته، ولی پیرو موافقت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، برای خراسان جنوبی، در صورتی که هر کدام از طرح‌های احمدی روشن یک حامی و متقاضی پیدا کند و کارفرمایی تمایل به مشارکت در تشکیل و حمایت از هسته‌های نخبگانی داشته باشد، بنیاد آمادگی دارد پیشنهاده‌ها را بررسی و حمایت کند.

بنیاد ملی نخبگان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان مستعد کشور برای ششمین سال طرح شهید احمدی روشن را برگزار می‌کند.

انتهای پیام /  ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.