سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر رئیس دانشگاه آزاد اراک

گیوکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - در مراسمی با حضور حجت الاسلام خسرو پناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابراهیم گیوکی بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک معرفی و از زحمات حسین کلانتری رییس سابق پیشین دانشگاه قدردانی شد.

حجت الاسلام خسرو پناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دوران مدیریت هرمی به سر رسیده و امروز مدیریت و حکمرانی شبکه‌ای جواب می‌دهد و لذا نقش معاونین، روسا و اعضای هیات علمی و دانشجویان در ایجاد تحول در دانشگاه نیز مهم است و مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هیچگاه به تنهایی نمی‌تواند تحول ایجاد کند.


حجت الاسلام خسرو پناه همچنین از معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه خواست وضع آموزشی و پژوهشی ساماندهی شود و توجه بیشتری به سامانه پژوهشی شود.

او مسئله معیشت اساتید و کارکنان دانشگاه را مسئه مهمی دانست که باید مدیریت توسعه و منابع به آن توجه جدی داشته بشود تا اساتید و کارمندان در زمینه نیاز‌های اولیه دغدغه کمتری داشته باشند و تمام تلاش خود را در توسعه علم و ایجاد تحول در دانشگاه بکارگیرند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به اینکه استان مرکزی، استان صنعتی است بسیاری از رشته‌های میان رشته‌ای را رشته‌های بر زمین مانده‌ای دانست که و باید به آنهاتوجه شود.


حجت الاسلام والمسلمین مهدی همتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هم دانشگاه مسئولیت پذیر را دانشگاهی دانست که مسئولان آن در قبال جامعه محلی، چالش‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اخلاق عمومی به نوعی تعهد پذیر و مسئولیت پذیر باشد و این مسئولیت پذیری همراه با امانت داری باشد و بدنبال تولید علم و تبدیل آن به ثروت و تجربه باشد.

دکتر ابراهیم گیوکی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اراک هم تولید علم، پژوهش بنیادی و کارافرینی را رسالت مهم در دانشگاه دانست و گفت: باید از تمام توان خود در راستای این رسالت بکارخواهم گرفت.

دکتر حسین کلانتری رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک هم با اشاره به اینکه کار‌های بزرگی در این مدت در دانشگاه انجام شده گفت: نگاه مدیران باید نگاه جهادی و انقلابی باشد و در مجموع دانشگاه نیاز به به علمی محوری، علمی معنویتی، مجاهدت جهادی و انقلابی است و در شرایط موجود از فرصت‌ها و تهدید‌ها برای خدمتگزاری استفاده کنیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.