سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرفتار شدن ۴۹ نفر در دام کرونا

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از مجموع ۳۷۳ تست ملکولی و سریع ۴۹ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - شریف زاده گفت: در شبانه روز گذشته ۲۴۰ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که ۳۲ بیمار از این طریق و از ۱۳۳ تست سریع ۱۷ مورد مثبت جدید کرونا و در مجموع از ۳۷۳ تست ملکولی و سریع ۴۹ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

به گفته وی از این تعداد ۲۱ مورد از بیرجند، یک مورد از درمیان، دو مورد از زیرکوه، سه مورد از سرایان، ۸ مورد از طبس، ۱۱ مورد ازفردوس و سه مورد جدید از نهبندان شناسایی شدند.

در حال حاضر ۷۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۸ نفر کرونا مثبتند که از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید ناشی از کرونا، آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۲۷۶ نفر افزایش یافت.

 در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۴۹۷ هزار و ۶۷۸ نفر دوز دوم و ۹۴ هزار و ۷۳۴ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۶۶ دوز رسید.

انتهای پیام /  ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.