سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از دانش بنیان‌ها با خرید محصولات دانش بنیان

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بهترین شیوه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را خرید محصولات دانش بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی استان دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - واعظی در نشست با قائم مقام شهردار تبریز و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند کلانشهر تبریز گفت: بسیاری از ارگان‌ها بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور تاکید می‌کنند ولی نیاز‌های خود را از محصولات خارجی تامین می‌کنند که این رویه بایستی تغییر یابد.

شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیاز‌های فناورانه بسیاری از استان‌ها را تامین می‌کنند ولی مورد بی مهری دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرند.

 با ایجاد مرکز نوآوری تخصصی در زمینه مدیریت و خدمات شهری کلانشهر تبریز، عقد تفاهم نامه همکاری و ایجاد کمیته علمی مشترک می‌توان ارتباطات فی مابین را گسترش داده و پایدار ساخت.

 با برگزاری جشنواره رویش در حوزه خدمات و مدیریت شهری می‌توان ایده‌های موجود در این حوزه را جمع آوری کرد تا منتخبین این ایده‌ها با استقرار در پارک، ایده خود را به محصول فناور تبدیل کنند.

طالب نژاد قائم مقام شهردار تبریز نیز گفت: مدیریت جدید شهر تبریز به دنبال بهره گیری حداکثری از محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم وفناوری استان است.

شهر تبریز به علت شرایط خاص جغرافیایی، آب وهوایی و لرزه خیزی به فناوری‌های هایتک نیاز مبرم دارد.

 بخش اعظمی از نیاز‌های شهر تبریز در حوزه‌های شهرسازی، حمل و نقل و محیط زیست احصا شده و خواهان تامین سریع آن‌ها توسط شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

 فاتح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: با بهره مندی از توانمندی‌های فناوران و دانش بنیان استان و  با بهره گیری از تکنولوژی می‌توان هزینه‌ها را کاهش و راندمان را افزایش داد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.