سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ اثر در جشنواره مردمی فیلم عمار مشهد به نمایش درآمد

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد از نمایش ۲۸ اثر این رویداد در پردیس سینمایی هویزه این شهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - محمدرضا مالدار گفت: نمایش ۲۸ اثر از آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با تهران در پردیس هویزه مشهد از ۱۹ دی ماه آغاز شد و امروز ۲۱ دی ماه به پایان می‌رسد.

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه ۱۸ دی ماه شروع شده است و آثار منتخب این جشنواره تا ۲۳ دی ماه، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در سایت Ammarayar.ir به نمایش درمی‌آیند.

او گفت: آثار متنوعی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ در این دوره از جشنواره برای عموم مردم به صورت رایگان در ۲ سالن پردیس هویزه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در حال نمایش است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد گفت: تاکنون برخی از آثار این جشنواره از جمله "هایتک"، "ژنرال"، "قرعه"، "قیچی تیز" و "بی بی" مورد توجه تماشاگران در پردیس سینما هویزه مشهد قرار گرفته است.

مالدار گفت: در حاشیه نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در سینما هویزه سه کارگروه تخصصی با نخبگان، پژوهشگران و هنرمندان با موضوعات "سینما پیشرفت"، "سینما سلطه" و "سینما و حماسه اجتماعی" نیز برنامه ریزی شد که تاکنون ۲ کارگروه برگزار شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.