سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروتک، نماینده فوتسال بانوان فارس در کشور

کاروتک از دهم بهمن، به عنوان نماینده فارس در مسابقات فوتسال دسته یک باشگاه های کشور به میدان می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد بهزادی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاروتک شیراز گفت: مسابقات فوتسال دسته اول بانوان کشور از دهم بهمن ماه آغاز می‌شود و تیم فوتسال کاروتک به عنوان نماینده شیراز آماده حضور درخشان در این رقابت‌ها است.

او گفت: تیم کاروتک در گروه D این مسابقات با تیم‌های شهروند ساری، هیئت فوتبال نظنز، هیئت فوتبال چابکسر و شگفتی‌سازان جویبار هم‌گروه است.

بهزادی گفت: در این مسابقات ۳۵ تیم در ۸ گروه ۴ و ۵ تیمی به رقابت با هم می‌پردازند که تیم‌های اول هر گروه به دور بعد صعود و۴ تیم به لیگ برتر سال آتی صعود می کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاروتک شیراز گفت: تاکنون بازیکنانی مانند پرستو کهن، شیدا خاکباز، امینه خان‌احمدی، سارا جعفری، اکرم لطفیان، زهرا زرین حقیقی، منیژه حکمتی، آیدا ملکی، ساغر آرین‌فرد، راضیه عزیزی، کوثر برمشوری، مبینا حق‌شناس، هدیه اسدی، زهرا منصوری و آیدا پارسایی با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را با تیم ثبت کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه فهیمه نوری‌پور و مریم قدرت‌زاده کادر فنی و عالیشوندی به عنوان مربی بدنساز تیم هستند گفت: میانگین سنی بازیکنان تیم را ۲۰ سال است که در میان تیم‌های حاضر در مسابقات، کاروتک یکی از جوانترین ترکیب‌ها را در اختیار دارد.

بهزادی گفت: تمرینات خود بلافاصله آغاز کردیم و اکنون نیز بانوان فوتسالیست کاروتک شیراز در حال پیگیری تمرینات خود هستند تا با آمادگی کامل راهی رقابت‌های کشوری شوند و به نحوی گام بردارند که همیشه تیمی مدعی صعود باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاروتک شیراز گفت: درخواست میزبانی برای دور برگشت این مسابقات را اعلام کرده‌ایم و که نیازمند همکاری بیشتر مسئولین و مدیران استانی هستیم.

او گفت: استقبال نکردن کارآفرینان و صنعتگران استان فارس از ورزش به ویژه ورزش بانوان از مهترین دغدغه‌های مدیران ورزشی است.

بهزادی با تاکید براینکه بودجه انتظاری کادر فنی برای این دوره از مسابقات مبلغ سه میلیارد ریال است، گفت: در صورت تامین این بودجه می‌توان تیمی بسیار منسجم و یک دست را روانه مسابقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاروتک شیراز گفت: کاروتک یک ماه قبل، امتیاز تیم بارسای رشت را در لیگ دسته فوتسال بانوان کشور خریدا تا به عنوان تنها نماینده شیراز در این سری از مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.