سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: در مورد داوری‌ها مشکلی نداشتیم

هر جایی که انسان است، خطای انسانی وجود دارد، اما داوران تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان - سیروس رضایی، رئیس سازمان لیگ برتر تکواندو در خصوص مسابقات لیگ تکواندو اظهار کرد: مسابقات لیگ تکواندو بزرگسالان کشور با حضور ۱۱ تیم در تاریخ ۶ دی ماه آغاز شد. این مسابقات در ۲ گروه ۵ تا ۶ تیمی برگزار می‌شود. هفته اول و دوم آن در ششم دی ماه برگزار شد و در حال حاضر در هفته سوم، چهارم و پنجم این مسابقات در گروه اول هستیم. در تاریخ ۲۷ دی ماه مسابقات هفته سوم، چهارم و پنجم گروه دوم برگزار می‌شود و از هر گروه ۳ تیم به مرحله نهایی بعد صعود خواهد کرد. این ۶ تیم صعود کننده هم باید به مدت ۵ هفته بازی کنند تا قهرمان و نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر تکواندو مشخص شود.

بازیکنان باید به معیار‌های هوگوی D۲ هوگوی رسمی مسابقات جهانی و المپیک نزدیک‌تر شوند

رضایی در خصوص مربیان و بازیکنان ناراضی از سیستم سنسور هوگو‌های مسابقات گفت: ما جلسات کارشناسی خوبی در مورد سیستم ها و سنسور‌ها داشتیم و اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد فنی سیستم و سنسور‌ها به ما ارائه شد که لازمه آن این است که جلسه کمیته فنی تشکیل شود و اطلاعاتی  توسط شرکتی که یک سیستم دیگری را تولید می‌کند به ما ارائه شد. باید همه در کنار هم قرار بگیرند و ابهامات این موضوع را برای کمیته فنی برطرف کنند تا به سمت بهبودی حرکت کنیم. به هر حال این مشکلات از طرف سیستم الکترونیکی است و من هم مهندس الکترونیک نیستم. من می‌توانم در خصوص مسائل فنی، تاچ ضربه و نحوه پرتاب ضربه توضیحاتی را بیان کنم. امیدوارم که در آن جلسه تصمیمی بگیریم که مشکلی اگر هست رفع کنیم. سیستم‌ها در ۲ هفته‌ای که مسابقات برگزار شد، مشکلاتی نداشتند اگر مشکلی هم وجود داشته باشد برای هر ۲ تیم است، اما ما می‌خواهیم به سمتی حرکت کنیم که پرداخت فنی ما در مسابقات درست انجام شود که بازیکنان با معیار‌های هوگوی D۲ که هوگوی رسمی مسابقات جهانی و المپیک است به آن معیار‌ها نزدیک‌تر شوند.

از سطح داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو راضی هستم

او در خصوص داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: هر جایی که انسان است، خطای انسانی وجود دارد، اما داوران تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین باشند. خدا را شکر که در مورد داوری‌ها مشکلی نداشتیم. من یک داور بین المللی هستم و به مدت ۱۰ سال هم رئیس کمیته داوران بودم و این مسابقات را به خوبی نظارات کردم و من به عنوان رئیس سازمان لیگ از سطح داوری راضی هستم.

امیدواریم که حق به حق دار برسد

رضایی در خصوص حواشی اخیر انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو گفت: در خصوص نحوه حضور اعضای مجمع و رای ماخوذه دچار شک شدند و در حال بررسی هستند. می‌خواهند ببینند آیا افراد حاضر در مجمع ملاک نصف بعلاوه یک است یا رای ماخوذه. این موضوع را باید بخش حقوقی وزارت ورزش جواب دهد که درخواستی ارسال شده و آن‌ها هم در حال بررسی هستند و امیدواریم که حق به حق دار برسد. اگر قانون گذار رای بدهد که در انتخابات قانونی رعایت نشده ممکن است تصمیم بگیرد که دوباره انتخابات برگزار شود، اما این موضوع باز به نظر وزارت ورزش و جوانان بر می‌گردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.