سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پای امیکرون به فردیس باز شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس، از شناسایی چهار مورد بیمار مبتلا به سویه امیکرون در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - علیرضا صیاد گفت: متاسفانه چهار نفر از شهروندان فردیس به ویروس اُمیکرون مبتلا شدند و این در حالی است که در آمار کلی برای استان البرز ۶ مبتلا به ثبت رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس با بیان این که این خبر نشان دهنده این است که دستگاه‌های مربوطه و متولی باید با دقت بیشتری وظایف خود را عملی کنند، گفت: هلال احمر، شهرداری، علوم پزشکی و شبکه بهداشت باید در راستای فرهنگسازی عدم عادی سازی کرونا اقدام کنند.

صیاد عنوان کرد: عادی انگاری مردم ما را بیشتر دچار آسیب می‌کند، این مواردی است که باید به صورت جدی‌تری در دستورکار ادارات قرار گیرد و در این خصوص تذکرات لازم نیز داده شده است.

برای پیشگیری از ابتلا به این سویه، در کنار تزریق واکسن باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی فراموش نشود.

او با اشاره به لزوم ممنوعیت تجمعات در منطقه، گفت: فعالیت ورزشی، فرهنگی و موارد مشابه در این شهرستان باید با محدودیت بیشتری برگزار شود.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس تقاضای ما از مردم علاوه بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات، تزریق  دوز سوم واکسن کرونا در اسرع وقت است.

آبریزش بینی، خستگی، ضعف و تعریق شبانه مهم‌ترین علائم ابتلا به سویه جدید کرونا است.

انتهای پیام /ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.