سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلب ۱۷ هزار میلیارد ریالی شهرداری اهواز از دستگاه‌های مختلف

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز ۱۷ هزار میلیارد ریال از دستگاه‌های مختلف طلب دارد، که برای بهتر ارایه شدن خدمات در این کلانشهر، باید این مطالبات پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  سیاوش محمودی گفت: درآمد‌های شهرداری اهواز به عنوان دستگاه خدمت رسان، کفاف هزینه‌های آن را نمی‌کند و بیشتر آن در بخش جاری صرف می‌شود، به عنوان مثال پارسال از ۱۶ هزار میلیارد ریال درآمد این شهرداری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال در بخش هزینه‌های جاری صرف کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز می‌گوید:  یکی از مساله‌های مهم بحث شفافیت است و باید مشخص شود که منابع و درآمد‌های شهرداری اهواز کجا هزینه می‌شود و مردم باید این اطلاعات را داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول شفافیت و فساد ستیزی یکی از محور‌های برنامه شورای ششم است و شهرداری اهواز ملزم شده تا سامانه‌ای را در مدت ۳ ماه در این زمینه راه‌اندازی کند.

او گفت: شورای اسلامی شهر اهواز، شهرداری را ملزم کرده تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام در این کلانشهر تکمیل نشود پروژه جدید آغاز نشود.

محمودی می‌گوید: پروژه آب‌های سطحی در اهواز با همکاری شرکت آبفا  در حال انجام است و یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه گفت: شهرداری اهواز ملزم شده است تا با اوراق مشارکت ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری به این ناوگان اضافه کند.

به گفته این مقام مسئول  یک سوم جمعیت شهرستان اهواز حاشیه نشین هستند.

او در پایان گفت: وکیل مدافع شهرداری نیستیم، اما به فکر ایجاد شرایط رفاه برای مردم هستیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.