سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش کمپرها در کیش برگزار شد

همایش کمپر‌های کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده‌ای برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس_رییس هیات اتومبیلرانی کیش و مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش از حضور ۱۰۰ اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش خبر داد و گفت: گردشگری اقتصادی، حمایت از محیط زیست و گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف این همایش است.

حسین نبوی با بیان این مطلب که این خودرو‌ها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفر‌های خود، زندگی می‌کنند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

او گفت: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفر‌های خود ترویج می‌دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه‌ی اقتصادی این سفرها، گفت: این پویش می‌تواند به ترویج سفر‌های زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش کمک کند.

حسین نبوی گفت: روز ۲۱ دی‌ماه تمام خودرو‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در محل پارکینگ سابق راهنمایی و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می‌توانند اتومبیل‌ها را از نزدیک بازدید کنند.

وی تعداد کمپر‌های شرکت‌کننده را حدود ۱۰۰ اتومبیل اعلام کرد و گفت: این گروه از شهر‌های مختلف کشور مانند تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سبزوار، بوکان و اصفهان به کیش آمده‌اند.

این گروه کمپری با میزبانی هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تاریخ ۱۸ دی‌ماه، در محل کلبه‌هور مستقر شده‌اند و تا ۲۲ این ماه حضور دارند.

سومین همایش کشور کلوپ ملی کمپینگ با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزیره کیش و شرکت خودروسازی پارسیان‌موتور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: کمپر ، هرمزگان ، خلیج فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.