سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

پایانه مرکزی قم در مکان نامناسبی قرارگرفته است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پایانه مرکزی قم در مکان نامناسبی قرارگرفته است و عملاً کارکرد واقعی حمل‌ونقلی را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -  جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با حضور مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، سید رضا حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم، مدیران مناطق سه و هشت شهری، مدیران و مسئولان حوزه حمل‌ونقل شهرداری و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

مسعود طبیبی ،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این جلسه با اشاره به رویکرد جدید هیئت‌مدیره سازمان پایانه‌های مسافربری گفت: طبق اساسنامه چهار وظیفه به سازمان محول شده است که جمع‌آوری اطلاعات و آمار، طراحی، برنامه‌ریزی و توسعه پایانه‌ها ازجمله این وظایف است که ممکن بوده بعضاً از این وظایف غفلت شده و کمتر آماری از عملکرد ارائه می‌شود که باید رویکردمان را در این موضوع تغییر دهیم.

او می گوید: جذب نیرو‌های متخصص نیز از دیگر وظایف است و باید از خدمات نیرو‌های متخصص و متعهد بهره ببریم و وظیفه دیگر استفاده از تجربیات پایانه‌های شهر‌های دیگر بوده که بتوانیم در جهت بهبود حمل‌ونقل شهری قم از آن‌ها استفاده و بهره‌برداری کنیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، ایجاد غرفه‌های خدماتی مجهز برای تأمین نیاز‌های مسافرین در پایانه‌ها را وظیفه مهم این سازمان در جهت ایجاد درآمد عنوان کرد و گفت: متأسفانه پایانه مرکزی در مکان نامناسبی قرارگرفته و عملاً کارکرد واقعی حمل‌ونقلی را ندارد و عمدتاً سفر‌ها از میدان ۷۲ تن انجام می‌شود که احیاناً این سفر‌ها می‌تواند ناایمن نیز باشد.

طبیبی با تأکید بر این که می‌بایست به ایجاد پایانه مرکزی و مناسب و مجهز فکر کنیم، گفت: در این زمینه طرح‌هایی نیز وجود دارد که باید با اولویت به آن بپردازیم.

او با اشاره به‌ضرورت احیای پایانه پردیسان به‌منظور ساماندهی سفر‌های درون‌شهری و بیرون شهری می گوید: رویکرد سازمان باید تلاش در جهت تحقق منابع حمل‌ونقلی باشد و برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی‌شده و همکاران در این زمینه در تلاش هستند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.