سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مصرف بنزین در استان قزوین

مصرف بنزین در استان قزوین بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - لطف الله مسعودی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: مصرف بنزین استان در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال  ۱۷.۲۴ درصد افزایش داشته است.

میزان مصرف بنزین استان قزوین در ۹ ماه نخست امسال ۴۰۳ میلیون و ۴۴۶ هزار لیتر بوده در حالی که این میزان مصرف طی مدت مشابه گذشته ۳۴۴ میلیون و ۱۱۱ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

 میزان مصرف نفت گاز   استان در بخش خودرویی امسال ۲۷۸ میلیون و ۲۸۸ هزار لیتر و سال گذشته این میزان ۲۵۴ میلیون و ۵۸۸ هزار لیتر بوده است.

همچنین  مصرف این سوخت امسال در بخش صنایع ۱۹ میلیون و ۱۹۲ هزار لیتر و در حوزه کشاورزی ۸۰ میلیون و ۸۱۴ هزار لیتر بود که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه گذشته در بخش صنایع ۲۲ میلیون و ۶۴۸ هزار و در بخش کشاورزی ۸۸ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر بوده است.

به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین ، در حوزه استفاده از نفت کوره نیز، نیروگاه برق ۲ هزار مگاواتی شهید رجایی در ۹ ماه نخست امسال ۶۳۵ میلیون و ۷۰۸ هزار لیتر مصرف داشته که این میزان در سال گذشته ۵۳۸ میلیون و ۱۷۸ هزار لیتر بوده است.

 میزان مصرف نفت کوره در سایر بخش‌های استان در سال جاری هفت میلیون و ۱۵۲ هزار لیتر بود که این میزان در سال گذشته پنج میلیون و ۹۰۸ هزار لیتر ثبت شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.