سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توفان توییتری آمریکایی‌ها علیه جو بایدن + تصاویر

شهروندان آمریکایی برای تنبیه و انتقاد از جو بایدن، با به راه انداختن هشتگی در توییتر، به افزایش قیمت‌ها و قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها اعتراض کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان – هشتگ #BareShelvesBiden (قفسه‌ها خالیست، بایدن) روز گذشته در صدر موضوعات پرطرفدار توییتر قرار گرفت. این هشتگ برای دومین بار طی چند ماه گذشته، در اعتراض به اقتصاد آمریکا و بحران زنجیره تامین کالا ایجاد شد.

به گزارش اسپوتنیک، این هشتگ از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی برای تنبیه رئیس جمهور آمریکا ایجاد شده است. قفسه‌های خالی فروشگاه ها، افزایش قیمت‌ها و تمجید بایدن از پیشرفت دولت در حل مشکلات زنجیره تامین، دست به دست هم دادند تا کاربران آمریکایی اعتراض خود را در قالب این هشتگ بیان کنند. کمبود محصولات و کالاها، قیمت‌ها را افزایش داده و تورم را به سطوح بالاتری کشانده است.

بایدن در سخنرانی خود درباره بحران زنجیره تامین در اواخر سال گذشته به نشانه‌هایی اشاره و بیان کرد که گلوگاه‌ها در حال رفع مشکل هستند. رئیس جمهور آمریکا روند خرده‌فروشی‌ها نسبت به سال گذشته را افزایشی خواند و به بهبود خدمات پستی در آمریکا اشاره کرد. بایدن همچنین به کاهش قیمت گاز پس از افزایش  آن در اوایل سال جاری تاکید کرده بود.

بحران زنجیره تامین و کمبود کالا در خواربارفروشی‌های آمریکا موضوع جدیدی نیست. اما این هفته و با اولین بارش برف، قفسه‌ها خالی‌تر از گذشته بنظر می‌آیند. اکثر کاربرانی که از این هشتگ حمایت کردند، عکس‌هایی از قفسه‌های خالی و نیمه خالی سوپرمارکت‌ها را به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۰ دی ۱۴۰۰
حتما ارزان بوده وسریع فروشگاه ها خالی شدند اینجا فقط به کالاها نگاه می کنیم ونمی توانیم بخریم مثل ایران گران می کردند تا فروشگاه ها پرباشند
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خوبه تو ایران توییتر فیلتره وگرنه هر روز باید علیه یکی یه هشتگ راه مینداختن با این قیمت ها
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
هنوز نه تحریمن نه مثل ماغر زن و منافق داخلی دارن، یه مشت خاک ایران به کل شما قاتلای سردار شرف داره
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
شما خوبید
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
نه امریکا خوبه که اصلأتورم نداره. اصلأ مردم امریکا برا غذا توصف نمیروندچون اونجا همه چی مجانی هست. کلأ امریکافقیرنداره که تو چادر وپیاده روهابخوابند.
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
دمکراسی یعنی این
حمید
۰۹:۰۹ ۲۱ دی ۱۴۰۰
آره دقیقا مهد دموکراسی آمریکاست چون داعش رو ایجاد کرده القاعده رو ایجاد کرده و سایر گروههای تروریستی که میلیونها زن ومرد و بچه را کشتند و تجاوز کردند و...شما می توانی جایزه ای بابت این همه رعایت دموکراسی به شیطان و آمریکا بدهی مشترکا.
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خوش به حالسون چقدر آزادانه نظر میدن
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۰ دی ۱۴۰۰
یه غرب زده هر چی که پیش بیاد باز هم از اونا تعریف و خود تحقیری میکنه،این شخصیت تو بعضی ها شکل گرفته کاریش نمیشه کرد......
به خاطر تفکرات ی است که متاسفانه مثل خمیر بازی شده،
راستی اون طرفی ها بحران رب و روغن و شکر و مرغ راه انداخته اند....
یه عده احتکار گر دست به کار شده اند یه عده هم زنبیل به دست که برن تو صف،بسم الله......
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۰
چه قدر بدبختن که بدون تحریم و منافق داخلی وضعشون اینه
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ دی ۱۴۰۰
ما غرب زده . تو که قفسه های فروشگاههای کشورت پر اجناسه ولی جیبت خالیه چی زده ای