سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت غیر حضوری مدارس مقطع ابتدایی در ۱۲شهرستان استان اصفهان

فردا مدارس مقطع ابتدایی ۱۲ شهر ستان استان بصورت غیر حضوری است و طرح زوج و فرد هم در کلانشهر اصفهان از درب منازل اجرایی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  ایرج حشمتی گفت: در دوازدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا مقرر شد فعالیت آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها درهمه واحد‌های ِآموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد فردا بیستم دی در شهر‌های اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد تعطیل و به صورت غیر حضوری و برخط انجام شود.

حشمتی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان موظف شد با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تشدید پایش مضاعف واحد‌های صنعتی و خدماتی آلاینده هوا و برخورد قانونی با عوامل افزاینده آلودگی هوا اقدام کند.

دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان با بیان این که طرح زوج و فرد خودرو‌ها فردا از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب از درب منزل اجرا می‌شود گفت: پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با انواع وسایل نقلیه دودزا و بدون معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان بشدت برخورد می‌کند.

حشمتی با بیان اینکه شهرداری اصفهان موظف شده فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی هوا نظیر خاکبرداری و خاکریزی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان را متوقف کند گفت: همچنین فعالیت واحد‌های سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان ممنوع است.

حشمتی گفت: در این جلسه مقرر شده انجام انواع فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، پارکها، بوستان‌ها و ایستگاه‌های ورزشی ممنوع است.

حشمتی گفت با مصرف بهینه گاز طبیعی برای گرمایش از افزایش آلاینده‌ها جلوگیری کرده و گروه‌های آسیب پذیر شامل: کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، تنفسی و بانوان باردار نیز از تردد‌های غیر ضرور در فضای باز و معابر شلوغ خودداری کنند.

هوای کلانشهر اصفهان دیروز و امروز ناسالم برای عموم اعلام شد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
ان تصمیم گیرندگان با هوش راجع به بقیه دانش اموزان چه فکرد می کنند؟ حتما فکر می کنند انها ابشش دارند.