سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره فرهنگی _هنری عصر انتظار در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره فرهنگی ـ هنری عصر انتظار در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - لطف الله تقی پور رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری عصر انتظار در اسفندماه امسال خبر داد.

او گفت: این جشنواره فرهنگی ـ هنری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد فرهنگی مهدودیت استان، دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج، گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان برگزار می‌شود.

تقی‌پور با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش دانش‌آموزان ابتدایی شامل سخنوری پیرامون امام عصر (عج)، کتابخوانی، اجرای سرود و نامه‌ای به امام زمان (عج) در رده دانش‌آموزان متوسطه و فرهنگیان برگزار می‌شود گفت: پادکست، مداحی و شعر دانشجویان و سایر اقشار شامل تالیف کتاب و پایان نامه با موضوع امام عصر (عج)، قطعه‌های ادبی، فیلم کوتاه، مداحی و شعر از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را یکم اسفندماه امسال اعلام کرد و گفت: مهلت آزمون کتابخوانی هشتم اسفندماه است و نتایج ۱۵ اسفندماه اعلام و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

تقی‌پور گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۷۴۲۳۶۸۴ اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان و دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.