سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه ۱۹ دی قم انتشارش را از سرگرفت

مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی گفت: به دنبال وقفه حدود ۲ ساله در انتشار منظم روزنامه، بار دیگر با توجه به لزوم تغییر و تحول در روزنامه‌نگاری و روزنامه‌داری، انتشار ١٩دی همزمان با سالروز قیام نوزده دی از سرگرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - مرتضی داستانی مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی گفت: شروع مجدد فعالیت روزنامه برغم ادامه وجود مشکل‌های اقتصادی و زیان ده بودن فعالیت رسانه‌ای، با کاهش برخی هزینه‌ها و کم کردن گستردگی فعالیت با درخواست برخی دلسوزان و مردم انجام شده است.

مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی با بیان اینکه فاصله انتشار اخبار در روزنامه‌ها و فضای مجازی ضربه به روزنامه‌ها زده است گفت: روزنامه ١٩دی برای کم کردن این فاصله از این به بعد هر روز پس از ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.

داستانی گفت: به صورت آزمایشی انتشار عصرانه ۵۰ شماره روزنامه منتشر شده است که علاقمندان می‌توانند، شماره‌های قبلی و شماره‌های جدید روزنامه را در سامانه اینترنتی روزنامه به آدرس www.newspaper.۱۹dey.com مشاهده کنند.

او گفت: برای سرعت انتشار و کاهش هزینه‌ها روزنامه ۱۹ دی با تولید نرم افزاری، تحولی را در انتشار روزنامه ایجاد کرده که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

 مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی همچنین از همه علاقمندان و دلسوزان برای استمرار انتشار روزنامه استمداد طلبید وگفت: روزنامه ۱۹ دی بستری برای انتشار نظر‌ها و دیدگاه‌های مردم، علما، صاحب‌نظران و همه کسانی است که درد مردم، کشور، نظام و انقلاب را دارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.