سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی اصفهان نسبت به تشدید آلودگی هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به تشدید آلودگی هوا بر اثر انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد استان در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- آسیه آقایی گفت: به علت سکون جوی و کاهش دما، افزایش و انباشت آلاینده‌های هوا را در مناطق مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلانشهر اصفهان تا روز سه‌شنبه انتظار داریم و شاخص کیفی هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی و در صورت کنترل نشدن منابع آلاینده در وضعیت بسیار ناسالم قرار می‌گیرد.

آقایی گفت: با گذر موج ناپایدار ضعیف بارشی در نیمه غربی استان در روز سه‌شنبه بارش پراکنده و در سایر مناطق افزایش ابر و وزش باد را انتظار داریم و احتمال بهبود کیفیت هوا در نواحی مرکزی نیز وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

آقایی گفت: بوئین میاندشت و فرودگاه با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام. م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خواهش میکنم همه جا را تعطیل کنید مگه خون اونا رنگیتره به خدا همه مثل هم هستند شاید اونایی که بزرگتر هستند مریض باشند شما از کجا میدونید
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۰ دی ۱۴۰۰
تعطیل کنید
آزیتا
۱۸:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
خواهشن تعطیل کنین مگه ما با اونایی که میرن مدرسه فرق داریم
مهتاب
۱۸:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
تعطیل