سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش مصرف گاز بیش از دو هزار دستگاه خدمات رسان در استان یزد

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از پایش مصرف گاز بیش از دو هزار و ۲۰۰ مورد از دستگاه‌های اجرایی و سایر اماکن دولتی و عمومی استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، گفت: بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور، این شرکت برابر برنامه‌های تدوین شده با حضور ۶۵ نفر از بسیجیان شرکت در قالب ۲۲ تیم کارشناسی، پایش‌های دوره‌ای خود را برای مصرف بهینه گاز طبیعی و کنترل دمای رفاه مراکز مورد اشاره آغاز کرد که تا به این لحظه و در بازه زمانی ۶۷ روز، ۲ هزار و ۲۲۱ مورد بازدید و پایش مصرف صورت پذیرفته است.

میدانشاهی گفت: خوشبختانه با توجه به فرهنگ سازی و اقدامات خاص شرکت گاز استان یزد برای پایش دمای ادارت در سال‌های اخیر، مصرف گاز در اکثر اماکن مورد بازدید بر اساس استاندارد‌های مربوطه بوده و تاکنون هیچ مورد منجر به قطعی گاز نداشتیم و تنها ۲۵ مورد اخطار و چهار مورد ممانعت صادر شده که تیم‌های کارشناسی پیگیر این موارد هستند تا اقدامات لازم و اصلاحی در این زمینه صورت بپذیرد.

او از رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی و سر پوشیده به عنوان اصلی‌ترین مواردی نام برد که در بازدید‌های صورت پذیرفته مورد توجه قرار خواهد گرفت و رعایت نکردن موارد مندرج در بخشنامه، اخطاریه برای اماکن تحت پوشش شامل سازمان ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس صادر و در صورت نبود ترتیب اثر، منجر به قطع جریان گاز مکان ذیربط می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از کلیه ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست با روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش نمودن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش نمودن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم برای افزایش بازدهی وسایل گاز سوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه‌ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.

میدانشاهی گفت: شرکت گاز آمادگی لازم برای ارائه هر گونه مشاوره و پیشنهادات اجرایی با هدف مدیریت مصرف گاز طبیعی به تمامی اماکن مذکور را دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.