سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات ۱۹ دی رقم خورد؛

اصلاح ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۲۵ هزار و ۶۷۹ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحدی متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۱۹ دی)  در ابتدای معاملات با اُفت ۲۰۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۲۵ هزار و ۶۷۹ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۹۳۱ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «پارسان» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شتران» و «فملی» سه نماد پر تراکنش بودند.


شاخص هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۹۴۴ واحدی بر روی پله ۳۵۳ هزار و ۱۹۴ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۹۳۱ میلیارد تومان رسید.


شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۵۶ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۱۱۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۶۱ هزار و ۶۴ میلیون سهم به ارزش ۴۸۹ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های خودرو، حکشتی و  قرن به ترتیب با ۹۰.۳، ۸۶.۰۵ و ۴۳.۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های فارس، فولاد و پارسان به ترتیب با ۲۹۳۵.۳۱، ۲۱۹۲.۶۹ و ۱۶۰۶.۳۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های توسن، بگیلان و زنگان به ترتیب با ۳.۵۲، ۰.۷  و ۰.۴۸ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های آریا، زاگرس و شگویا به ترتیب با ۶۱.۵۹، ۴۲.۷ و ۱۶.۰۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ولغدر، دروز و لبوتان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فپنتا، شسینا و لخزر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های زنگان، توسن و ریشمک بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت حآسا، زملارد و زشگزا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، پارند و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، وسرضوی و انرژی ۱ در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتماد و سدبیر در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، خودرو و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خساپا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین اخزا ۰۰۹۴، اراد ۳۳۴ و اراد ۴۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های زقیام، کارا  و  کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
1205
۲۲:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
بدبختی اینه فردا 1 هزار واحد مثبت میشه تیتر میزنن بورس سبزپوش شد
شاخص یککککککککککک هزااااااااااار واحد رشد کرد
خدایا خودت کمکمون کن بدبخت شدیم
محسن
۱۹:۲۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
نتیجه تورم انتظاری همینه!کش دادن بودجه نهادهای مهم مثل بیمه نتیجه همینه.
عدم ساماندهی مستمری نهادهایی مثل بهزیستی همینه.
الان پول خارج از بورس درطلامنجمدشده و سمت تولیدکننده نرفته.
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
عوض حمایت از مردم بدبخت دارن سرپوش میذارن روی ریزش های هر روزه بازار
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
وقتی افرادی هستن که ریزش 25 هزارتایی رو میگن اصلاح معلومه چی به چیه
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
وقتی شاخص از 2/100000به عدد 1100000میرسه نمیگن اصلاح میگن ریزش 25000امروز راهم ادامه ریزش است حالاکمی بالارفته راشما خیلی اهمیت نده دولت وعوامل بورس دارن باسهامدارها و...بازی میکنند