سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شورای شهر تهران:

تبلیغات محیطی باید متمرکز شود

اقراریان گفت: اگر تمرکز مدیریت در فضای تبلیغاتی شهر را از دست بدهیم، دچار آشفتگی می‌شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان _ عضو شورای شهر تهران گفت: در سال ۹۸ سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توافقی یک ساله جهت تبلیغات ایستگاه‌های زیر مجموعه داشته است که اکنون شاهد هستیم، تبلیغات ایستگاه‌های دوچرخه بیدود و ایستگاه‌های اتوبوس را این سازمان بدون هماهنگی با سازمان زیبا سازی اجاره می‌دهد.

به گفته اقراریان اگر تمرکز مدیریت در فضای تبلیغاتی شهر از دست بدهیم به شکلی که هر کدام از ارکان شهرداری به شکل مستقل، کار تبلیغات را انجام دهد دچار آشفتگی می‌شویم.

بر اساس مصوبه لازم الاجرا شورای اسلامی شهر تهران شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند از فضای عمومی شهر بهره برداری تبلیغاتی داشته باشد باید از سازمان زیباسازی مجوز اخد کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.