سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت به حبس آلوده‌کنندگان محیط زیست در نهاوند

دو نفر از رانندگان تانکر‌های حمل فاضلاب در شهرستان نهاوند که باعث آلودگی محیط زیست شده بودند با حکم قضایی به جزای حبس محکوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: این حکم به منظور اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی و اجرای مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان و کمیته ساماندهی خودرو‌های تانکر حمل فاضلاب خانگی صادر شده است.

عزیز قیاسی گفت: بر این اساس دو راننده خودرو تانکر حمل فاضلاب که برخلاف مقررات اقدام به آلودگی محیط زیست از طریق دفع فاضلاب خانگی در فضا‌های غیر مجاز نزدیک شهر به دادسرای عمومی و انقلاب نهاوند معرفی شدند.

 بر اساس دو فقره دادنامه اخیر، یکی از رانندگان به تحمل یک سال حبس تعزیری و همچنین راننده دیگر به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد که حبس نفر دوم برای مدت پنج سال تعلیق شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: چنانچه اشخاصی موجبات آلودگی محیط زیست را از طریق آلودگی آب، هوا، خاک، پسماند و صدا و... فراهم آورند و به تذکر و اخطاریه‌های ابلاغی بی توجهی کنند، به استناد قوانین و مقررات زیست محیطی از طریق مراجع قضایی تحت پیگرد و کیفر قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.