سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیمارستان تامین اجتماعی برای ایذه

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: احداث بیمارستان تامین اجتماعی برای ایذه با توجه به جمعیت بالای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -نبوتی گفت: احداث بیمارستان تامین اجتماعی برای ایذه با توجه به جمعیت بالای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ایذه و کسانی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند و درعسلویه و دیگر مناطق خارج شهرستان ایذه کار می‌کنند، ولی خانواده‌های آن‌ها در ایذه زندگی می‌کنند و نیاز به خدمات درمانی تامین اجتماعی دارند.

او گفت: ساخت مسکن معلولین به ویژه برای خانواده‌هایی که چندمعلول دارند از سوی بهزیستی ضرورت دارد و همواره بر تحت پوشش قراردادن معلولانی که مدت زیادی است که در نوبت دریافت خدمات حمایتی ازطرف بهزیستی هستند، تاکید کرد.

به گفته نبوتی متناسب‌سازی دوره‌های آموزشی مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای با ظرفیت‌های شهرستان و جایگزینی روش‌های متناسب با شرایط اقتصادی جدید به جای روش‌های سنتی لازم است.

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: بر تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت مکانی بعنوان خانه امید (خانه مهر) جهت بازنشستگان تامین اجتماعی، کشوری و آموزش و پرورش تاکید می‌شود.

در دو سال اخیر شاخص‌های درمانی در بیمارستان شهدای ایذه ارتقا یافت، ۶۰ تخت به ظرفیت بیمارستان اضافه شد.

همچنین با افزایش سه اتاق عمل، تعداد اتاق‌های عمل بیمارستان به ۶ اتاق عمل افزایش یافت ۳ دستگاه ماشین بیهوشی و ۲ دستگاه اکسیژن ساز هم به این یمارستان اضافه شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.