سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگیزه رمز پیروزی صنعت نفت آبادان بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تلاش و انگیزه بازبکنان را عامل رقم خوردن پیروزی در دیدار امروز مقابل نفت مسجد سلیمان دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، گفت: بازیکنان تیم نفت آبادان برابر نفت مسجد سلیمان با انگیزه خاصی بازی کردند و با تلاش آنها به پیروزی رسیدیم.

بنا به گفته او بازی برابر نفت مسجد سلیمان فیزیکی بود و طلای پوشان مشکلات را فراموش و برای کسب سه امتیاز بازی کردند.

منصوریان در ادامه گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان ، احساس مردم آبادان نسبت به خود را خیلی خوب می‌دانند و با تمام وجود در این بازی به میدان رفتند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان به تشریح جزییات این رقابت پرداخت و بیان کرد: در جریان بازی برابر نفت مسجدسلیمان، آبادان مالک زمین بود با وجود اینکه ۲ بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت و شروین بزرگ نیز چند دقیقه قبل از بازی، شرایط قرار گرفتن در ترکیب را از دست داد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه ما در ۱۰ دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و با توجه به ۱۰ نفره شدن کار برای ما سخت شده بود، گفت: بازیکن تیم کارت قرمز بیهوده‌ای از داور گرفت و بازیکنان به ویژه جوانان تیم باید کمی آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

او قضاوت تیم داوری را خیلی خوب و بدون اشتباهی خواند و گفت: ما یک گل سالم زدیم که دلیل پذیرفته شدنش را نمی‌دانیم.

او بر تمایلش برای تقویت تیم تاکید و شرایط مالی را مانع جذب بازیکن دانست و در ادامه از وعده فرماندار برای رفع مشکل خبر داد.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: فرماندار ویژه آبادان پس از بازی برابر تیم نفت مسجدسلیمان، به رختکن تیم ما آمد و قول داد در این هفته شورای تامین درخواست پول به وزارت نفت را بدهد و تا پایان هفته مشکل مالی تیم رفع شود.

منصوریان در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: زخمی که امروز بر پیکر فوتبال ایران خورده باید چند سال پیش پانسمان می‌کردند؛ خیلی دیر برای رفع مشکل ورود کردند و استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند هرچند بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد.

بازی امروز با نتیجه ی آن قابل مقایسه نبود

فراز کمالوند ، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: چون نوع فوتبالی را که در زمین بازی ارایه کردیم با نتیجه قابل مقایسه نبود و در زمان بازی مالک زمین بودیم و بهتر از حریف بازی کردیم اما بر خلاف جریان بازی شکست خوردیم

به گفته او تیم صنعت‌نفت از موقعیت‌های به دست آمده خود بهتر استفاده کرد و باید در تلاش بود تا با تقویت تیم مسجد سلیمان در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

تیم صنعت نفت آبادان در آخرین بازی خانگی خود در نیم فصل اول لیگ برتر توانست با نتیجه ۲ بر صفر نفت مسجد سلیمان را مغلوب خود کند.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.