سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

معیشت و اشتغال از محور‌های رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی است

استاندار سمنان گفت: بهبود معیشت مردم، افزایش نرخ اشتغال و توسعه و تقویت چرخه تولید در سایه برنامه‌ریزی افزایش ۸.۶ درصد رشد اقتصادی محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - سید محمدرضا استاندار سمنان  گفت: تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی تعیین شده برای استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره گیری از توان بخش خصوصی، اولویت اصلی استان است.

افزایش صادرات از مبدا استان سمنان یکی از مولفه‌های اساسی و موثر در تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی برای استان است که باید این راهبرد مورد توجه قرار بگیرد.

کارگروه رشد اقتصادی استان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به صورت هفتگی و مستمر با برنامه کاری موضوعی و مشخص برگزار شود تا بتوانیم به رشد اقتصادی ۸.۶ درصد دست یابیم.

 شناسایی مشکلات و مسائل پیش رو، تقویت تعامل و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، در تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی موثر است.

 کارگروه‌های تخصصی گردشگری، صنعتی و کشاورزی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیرمجموعه این حوزه‌ها تشکیل و برای تحقق رشد اقتصادی برنامه‌های مشخص و مدون ارائه شود.

 انعقاد تفاهمنامه‌های تخصصی مرتبط با تحقق رشد اقتصادی، کار کارشناسی و تخصصی به وسیله کارشناسان و متخصصان امر صورت گیرد و با ضمانت اجرایی، بند‌های تفاهمنامه تدوین و لحاظ شود.

در کنار تلاش برای تحقق رشد اقتصادی استان، پیگیری و اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در استان، اجرای مطلوب طرح جهش تولید مسکن، مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.