سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبری «آژیر» ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰؛

فروش دارو‌های نایاب در فضای مجازی/ سرقت از اتباع خارجی با عنوان جعلی مامور

در بسته خبری «آژیر» امروز، از جزئیات طلب مژدگانی سارقان از مالکان تلفن‌های مسروقه تا استخراج غیرقانونی ماینر در پوشش شرکت مطلع خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان _ در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

طلب مژدگانی سارقان از مالکان تلفن‌های مسروقه

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در حال گشت زنی به شخصی مشکوک و در بازدید از وی ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری هر ۲ دستگاه تلفن همراه کشف شده از متهم، مسروقه است.

سرهنگ جلیلیان گفت: متهم پس از سرقت با برقرای تماس با مالباختگان مدعی می‌شده که تلفن همراهشان را پیدا کرده و بابت مژدگانی مبلغ ۲ میلیون تومان درخواست می‌کرده است.

فروش دارو‌های نایاب در فضای مجازی

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: صفحه اینستاگرامی با بیش از ۹۰ هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می‌کرد، مشاهده شد.

به گفته رئیس پلیس فتا تهران پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق حاشیه‌ای تهران دستگیر و بیش از ۵۰۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب کشف شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی از توقیف تریلی حامل محموله داروی قاچاق با بیش از یک هزار و ۸۰۰ قوطی و بسته انواع پودر بدنسازی، ۱۴ هزار عدد انواع قرص و ۸۵ هزار عدد انواع آمپول خارجی، در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد.

استخراج غیرقانونی ماینر در پوشش شرکت

سرهنگ بهمن ساکی گفت: در رصد‌های اطلاعاتی از استخراج ارز دیجیتال توسط یک شرکت خصوصی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

به گفته رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان مدیرعامل این شرکت با تهیه ماینر‌های قاچاق تحت پوشش شرکت به استخراج غیرمجاز ارز‌های دیجیتال می‌پرداخت.

سرهنگ ساکی گفت: در بازدید از این شرکت ۶۳ دستگاه ماینر و تجهیزات جانبی قاچاق کشف کردند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان ارزش این دستگاه‌ها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

سرقت از اتباع خارجی با عنوان جعلی مامور

سرهنگ ضرغام آذین گفت: در پی افزایش سرقت از شهروندان به خصوص اتباع کشور‌های همسایه با عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳۹ مرزداران مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت.

به گفته سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در تحقیقات مشخص شد خودرویی با سه سرنشین ۳۰ الی ۴۵ ساله با مراجعه به شهروندان و ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به عنوان مامور، شهروندان را سوار بر خودرو کرده و با تهدید اشیاء قیمتی آنان را سرقت و متواری می‌شوند.

سرهنگ آذین گفت: روز گذشته خودروی متهمان را شناسایی کردند که سرنشینان خودرو در حال گفتگو با تبعه خارجی هستند و تبعه را سوار بر خودروشان کردند.

به گفته سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران متهمان دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی کارت و حکم جعلی با عناوین مختلف و چند سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

دستگیری سارق درب‌های آلومینیومی منازل تهران

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد متوجه درگیری در منزلی شده و وارد عمل شند.

به گفته جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران فردی با بالا رفتن از دیوار وارد منزل شده و با تجهیزات همراه اقدام به تخریب یک درب الومینیومی کرده و در حال تبدیل آن به قطعات کوچک‌تر بود که مالک منزل در محل حاضر و با سارق درگیر می‌شود.

سرهنگ طرهانی گفت: متهم به چند فقره سرقت مشابه اقرار کرد و گفت با سرقت اموال پشت بام مانند دینام کولر، آن‌ها را به مالخری می‌فروخته است.

به گفته جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی بیشتر از این محل ۵ عدد باطری خودرو، ۲ عدد باطری موتور سیکلت، ۳ عدد دینام کولر، یک عدد پمپ آب کولر، یک عدد شوفاژ، ۲ عدد کپسول آتش نشانی کشف شد.


بیشتر بخوانید

سرقت از باغ ویلا‌های لواسان توسط زندانی وثیقه‌ای/ اجاره خانه برای استعمال موادمخدر


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.