سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب کربلا است

معاون دبیرکل سازمان بیداری اسلامی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب مورد نیاز نسل های امروز و آینده بشر تا روز قیامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - حسین حیدری گفت: حاج قاسم خود تربیت شده یک مدرسه و امروز نیز صاحب یک مدرسه است، این در حالی است که بسیاری از قهرمانان بزرگ دنیا یا به عنوان اسطوره و یا شخصیت های کاریزما، نوابغ و نخبگان از آن ها یاد می شود.

حیدری گفت: به همین منظور اگر بخواهیم سردار سلیمانی را با اسطوره های بزرگ دنیا مقایسه کنیم شاید حق این شهید را نتوانسته باشیم که ادا کنیم.

معاون دبیرکل سازمان بیداری اسلامی گفت: اگر به بسیاری از این اسطوره های معاصر در ۲ قرن گذشته بپردازیم می بینیم که همگی انسان هایی بودند که اصالتشان به خودشان و ویژگی های فردی شان برمی گردد، اما اگر به حاج قاسم یک اسطوره بگوییم شاید حقشان خیلی ادا نشده باشد.

او گفت: هر واژه ای که در خصوص شهید سلیمانی به کار ببریم شاید ناقص باشد، این انسان مورد عنایت خداوند واقع شد و در میدان هر کجا با قوی ترین دشمن، نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و با تمام دشمنان اسلام که امروز قدرتمندترین در طول تاریخ هستند مواجه شده به پیروزی رسید.

 ایستادگی، مقاومت، اعتقاد به خدا و کمک ملایک موجب شد تا صحنه مقاومت تغییر کند

او گفت:  اینکه یک فردی پیروزی هایش پیوسته است و شکستی درآن راه ندارد نشان دهنده این مهم است که فراتر از یک انسان بود و این به یک اصالت و عقبه وصل می شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.