سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: تفکیک سالن بوکس شرایط تمرین را برای ما سخت کرده است

رضایی ملی پوش بوکس کشورمان نسبت به شرایط سخت تمرین و نبود امکانات کافی ابراز نارضایتی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - اشکان رضایی ملی پوش بوکس کشورمان، درباره انتخاب مجدد حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس گفت: خوشحالم که حسین ثوری بار دیگر سکان هدایت فدراسیون بوکس را بر عهده گرفت، امیدواریم این دوره با برنامه‌ریزی‌های بهتر و نیز با برگزاری اردو‌های مشترک و افزایش دریافتی‌های مالی شرایط بهتر شود، مهمتر از همه بحث لیگ و رسانه است که تاثیر بسزایی بر پیشرفت ورزشکاران و جذب اسپانسر دارد.

رضایی درباره وضعیت لیگ و مشکلات موجود گفت: تفکیک سالن به دو بخش کاراته و بوکس امکانات و شرایط تمرین را برای ما محدود کرده است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و ازدحام جمعیت شرایط برای ورزشکاران سخت‌تر می‌شود.

ملی پوش تیم بوکس کشورمان در رابطه با وضعیت تیم ملی نیز بیان کرد: بر اساس اظهارات مسئولان، قرار است اردو‌ها از پس فردا یعنی روز دوشنبه برگزار شود و این اولین اردو پس از مجمع است که امیدواریم همه چیز خوب و منظم پیش برود.

رضایی گفت: احتمال برگزاری بازی‌های دوستانه و تدارکاتی قبل از مسابقات آسیایی وجود دارد، اما مهمترین آن‌ها همان رقابت‌های آسیایی است که در مردادماه برگزار خو اهد شد، اما پیش از آن بازی‌های قهرمانی آسیا انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

برچسب ها: بوکس ، فدراسیون بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.