سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موردی از احتکار در سطح بازار کرمانشاه مشاهده نشده است

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه فعلا موردی از احتکار در سطح بازار کرمانشاه مشاهده نکرده ایم، گفت : همه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم خصوصا برنج، روغن و شکر به وفور در بازار هست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر کالا‌های مهم و اساسی مردم در بازار وجود ندارد، گفت : هم اکنون انواع روغن در قفسه فروشگاه‌ها وجود دارد.

برنج هم به میزان کافی در بازار هست، اما قیمت بالایی دارد.

با افرادی که در نظام توزیع و عرضه ارزاق اساسی مردم اخلال ایجاد کنند برخورد جدی می شود با همراهی بسیج اصناف و بازرسین جهاد کشاورزی نظارت بر بازار را تشدید کردیم.

از تمام ظرفیت‌های نظارتی برای مقابله با احتکار احتمالی استفاده خواهد شد، نزدیک به ۸۰۰ بازرس از بخش‌های مختلف پای کار هستند تا جلوی تخلفات احتمالی در بازار گرفته شود.

خوشبختانه تاکنون موردی از احتکار در سطح بازار توسط بازرسین مشاهده نشده و چنانچه تخلفی صورت گیرد حتما برای فرد متخلف پرونده تشکیل خواهد شد.

اگر قرار باشد احتکاری هم صورت بگیرد در مغازه‌ها و یا انبار‌های قانونی رخ نمی‌دهد، اطلاعات موجودی تمام انبار‌ها مشخص است و امکان تخلف در آن‌ها نیست.

چنانچه قرار باشد افرادی تخلف و احتکار کنند از ظرفیت منازل مسکونی و یا باغ‌ها استفاده می‌کنند که امکان نظارت بر آن‌ها فراهم نیست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.