سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات ۱۸ دی رقم خورد؛

اُفت ۷۵۱ واحدی شاخص کل بورس در اولین روز هفته کاری

شاخص کل بورس با اُفت ۷۵۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحدی متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۱۸ دی) در ابتدای معاملات با رشد ۱۳۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۷۵۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان رسید. «خودرو»، «وبملت» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «برکت» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.


اُفت ۷۵۱ واحدی شاخص کل بورس

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۳۳۶ واحدی بر روی پله ۳۵۹ هزار و ۱۳۶ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۱۸۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان رسید.



شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۸ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۳۷۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۴۵ هزار و ۱۷۰ میلیون سهم به ارزش ۴۲۶ میلیارد تومان رسید.


نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های خودرو، وبملت و به ترتیب با ۶۶۲.۳۴، ۶۱۴.۷۵ و ۳۸۵.۰۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های فارس، فولاد و شپدیس به ترتیب با ۴۲۹.۶۶، ۲۹۲.۴۳ و ۱۹۷.۶۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های وملل، آریا و توسن به ترتیب با ۷.۵۵، ۵.۱۸ و ۲.۸ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های غصینو، زاگرس و هرمز به ترتیب با ۹.۸، ۵.۲۱ و ۴.۳۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۸۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «بانک‌ها» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های غمهرا، خودرو و خگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های امین، شسیتا و ددام بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های لطیف، زنگان و تاپکیش بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت افرا، زکشت و شتوکا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.


برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، پارند و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، وسرضوی و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اخزا ۰۰۹۴، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتماد و اوصتا در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، خودرو و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خساپا و وسکرد بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.




همچنین اراد ۳۳۴، اراد ۴۰۴ و اخزا ۹۱۷۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ثبات ، شجم ۲ و ثبات ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.