سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثوری: فدراسیون بوکس در زمینه مسائل مالی شفاف‌ترین عملکرد را دارد

رئیس فدراسیون بوکس پس از پیروزی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون از کارنامه خود دفاع کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس درباره پیروزی در انتخابات این فدراسیون گفت: بر اساس برنامه ۴ سال گذشته که به گواه تمام کارشناسان بوکس، برنامه جامع و منحصر به فردی است، اقدامات مهمی در بوکس صورت گرفت. امروز اعضای مجمع کارنامه و برنامه من را تایید کردند. برای ۴ سال آینده برنامه‌های خوبی داریم، امروز هم می‌توانیم مدعی باشیم که مدال المپیک دور از دسترس نیست و می‌توانیم آن را به دست آوریم.

در سخت‌ترین شرایط بهترین نتایج را کسب کردیم

از فردا اردو‌های تمام رده‌های سنی با همان شیوه گذشته و با شناسایی چالش‌های موجود، با قدرت آغاز خواهد شد. اگر روح الله حسینی نیز قصد کمک و همکاری دارد، مانعی وجود ندارد. خانواده بوکس در حال حاضر نیاز به همدلی و وفاق دارد.   ما در سخت‌ترین شرایط بهترین نتایج را کسب کردیم و اطمینان داشته باشید که بوکس روز‌های خوبی در پیش دارد. با توجه به زمان محدود تا آغاز مسابقات آسیایی، برنامه ما برگزاری اردو‌ها با شیوه گذشته است، منابع مالی خوبی برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته شده است.

شفاف‌ترین فدراسیون در زمینه مسائل مالی هستیم

زمانی که من فدراسیون را تحویل گرفتم حدود ۱۰ سال مجمع عادی برگزار نشده بود، مجمعی که باید در آن موارد اجرایی به تایید اعضا برسد. ما تا مدت‌ها درگیر این مسئله بودیم که چگونه باید درباره برگزار نشدن ۱۰ ساله مجمع پاسخگو باشیم، با قاطعیت می‌گویم شفاف‌ترین فدراسیون در زمینه مسائل مالی، فدراسیون بوکس است و اگر غیر از این بود، اکنون اینجا نبودیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.