سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل انجمن کوراش ایران خبرداد

خراسان شمالی میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های کوراش آسیا

کوروش خسرویار از برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  دبیرکل انجمن کوراش ایران گفت: به تازگی تقویم فدراسیون جهانی کوراش و همچنین کنفدراسیون این رشته در آسیا منتشر شده که طی آن، ایران میزبان چهار رویداد بین‌المللی و جهانی در سال میلادی جاری (۲۰۲۲) است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش گفت : میزبانی نخستین دوره لیگ باشگاهی کوراش آسیا آقایان در ۲۰ و ۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۲ در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، یکی از رویداد‌هایی است که برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


 کوروش خسرویار گفت : یک ماه قبل آز آغاز مسابقات، تیم‌های این دوره از مسابقات اعلام آمادگی می‌کنند و اسامی آن مشخص خواهد شد.

او گفت : دو تیمی که در لیگ برتر باشگاه‌های کوراش کشور، مقام اول و دوم را کسب کنند، جواز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ایران را کسب می‌کنند.

خسرویار در خصوص سایر رویداد‌های ورزشی این رشته به میزبانی ایران، ادامه داد: دو رویداد مربوط به برگزاری دو کمپ تمرینی و آماده سازی تیم‌های ملی کشور‌های آسیایی آقایان و بانوان با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در دو تاریخ ۱۵ تا ۲۴ می‌و ۱۱ تا ۲۱ آگوست به میزبانی کمپ بین‌المللی کوراش بجنورد است.

او گفت : سومین رویداد نیز، برگزاری مسابقات قهرمانی ساحلی کوراش آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جزیره کیش در ۲۴ و ۲۵ دسامبر سال میلادی ۲۰۲۲ است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.