سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر شهید گمنام در صدا و سیمای کرمانشاه به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تشییع شد و در خاک آرام گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس دقایقی پیش بر روی دستان کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در خاک آرام گرفت.

این مراسم، با حضور تعدادی از کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم برگزار شد و شرکت کنندگان در مراسم، بار دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

افشین امیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: امسال مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کرمانشاه در ایام فاطمیه که با دومین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن بود، میزبان سه شهید گمنام والامقام بودند.

روز چهارشنبه هفته گذشته پیکر پاک سه شهید گمنام وارد کرمانشاه شدند که صبح روز پنجشنبه توسط مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان این شهدا به شایستگی تشییع شدند و بعدازظهر همان روز یکی از این شهدای عزیز در محوطه شهرداری تدفین شد.

امروز (شنبه، ۱۸ دی‌ماه) هم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم پیکر یکی دیگر از این شهدا که در زمان شهادت ۲۱ سال سن داشته و در عملیات بدر در سال ۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمده در محوطه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تدفین و به خاک سپرده شد و شهید سوم هم فردا در پادگان بیستون تیپ ۲۸۱ زرهی به شایستگی تشییع و تدفین خواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.