سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی مرغ منجمد از واحد‌های تولیدی فارس

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از خرید تضمینی مرغ منجمد از واحد‌های تولیدی استان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رهام رحمانی گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم و به منظور جلوگیری از انباشت غیر متعارف پرنده‌ها در واحد‌های مرغداری و همچنین در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازار‌های صادراتی، این شرکت اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان استان می‌کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تامین ذخایر استراتژیک خود آماده عقد قرارداد خرید مرغ منجمد به صورت شیرین پک شده در سایز‌های یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم تا یک‌هزار و ۸۰۰ کیلوگرم با مرغداران یا صاحبان زنجیره‌های تولید و اتحادیه‌های مربوطه است.

او گفت: مرغداران در صورت آمادگی جهت انعقاد قرارداد می‌توانند به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

رحمانی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد تحویلی ۳۰۰ هزار ریال خواهد بود و خرید مرغ منجمد نژاد آرین به جهت حمایت از این نژاد در اولویت خرید و ۱۲ درصد بیشتر از قیمت مصوب (هر کیلوگرم ۳۳۳ هزار و ششصد ریال) از مرغداران خریداری خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: محصولات خریداری شده در سردخانه‌های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.