سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف زنجیره‌ای ۲۸ خودرو در محور اهواز- رامهرمز

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تصادف زنجیره‌ای ۲۸ خودرو در محور اهواز- رامهرمز امروز به وقوع پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت: امروز تصادف زنجیره‌ای ۲۸ خودرو در محور اهواز- رامهرمز  به وقوع پیوست که یک مصدوم داشت.

به گفته او این حادثه صبح امروز در ۱۰ کیلومتری پلیس راه اهواز به وقوع پیوست که سمند، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، پراید و توسان با هم برخورد کردند.

شرهانی گفت: فرد مصدوم به وسیله آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت و مصدومیت سایر افراد بسیار جزئی بود، بطوریکه نیازی به مداخله‌های درمانی نداشتند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین در حادثه رانندگی دیگری  واژگونی پراید به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اطلاع رسانی شد.

شرهانی گفت: این سانحه رانندگی در حدفاصل فلکه کیانپارس و پل شهید سلیمانی (جاده کمربندی به سمت کیان آباد) رخ داد که منجر به مصدوم شدن ۵ نفر شد و مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان منتقل شدند.

به گفته رئیس پلیس راه خوزستان در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۵۰۰ نفر در جاده‌های خوزستان کشته شدند که به اندازه ۵ هواپیمای مسافربری کشته در تصادفات خوزستان داشتیم.

در چند روز اخیر چندین سانحه رانندگی در خوزستان رخ داده است که منجر به مرگ تعدادی از مردم شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.