سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در ملایر

شهردار ملایر گفت: طرح «جای درختان شهر را خالی نخواهیم گذاشت» با هدف افزایش سرانه فضای سبز با کاشت نهال در بلوار‌ها و بوستان‌های این شهر اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان،مجید فرجی، گفت: خشکسالی‌های دهه‌ی اخیر و همچنین گسترش گرد و غبار، لزوم توجه به درختکاری را افزایش داده و سبزبانان سازمان هرساله با کاشت نهال و حفظ و نگهداری از درختان کاشته شده به سبزینگی شهر می‌افزایند.

او گفت: اجرای طرح های عمرانی در شهر، اجتناب‌ناپذیر و شهر نیازمند توسعه و پیشرفت است.

شهردار ملایر گفت: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز شهری به عنوان یک سرمایه طبیعی ارزشمند، ضروری است و مجموعه مدیریت شهری و در رأس آن سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان متولی حفظ و صیانت از درختان، تمام تلاش خود را به‌کار بسته تا کمترین خسارت به واسطه اجرای طرح‌های توسعه‌ای به فضای سبز شهر وارد شود.

فرجی گفت: کاشت نهال در قالب طرح «جای درختان شهر را خالی نخواهیم گذاشت» برای دومین سال متوالی از اواسط آذرماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد و در این مدت بیش از ۱۰ هزار درخت در میادین، بلوارها، معابر و بوستان‌های سطح شهر کاشته می‌شود.

او گفت: حفظ و حراست از درختان موجود، وظیفه مسئولان و تک تک شهروندان است.

شهردار ملایر گفت: همه ما باید برای توسعه و گسترش این نعمت الهی به عنوان یک وظیفه دینی و ملی کوشا باشیم و از شهروندان درخواست می‌شود چنانچه در منطقه و محله خود با کمبود درخت در عرصه‌های سبز روبرو هستند، از طریق سامانه ۱۳۷ به مدیران شهری اطلاع دهند تا با برنامه ریزی و اولویت سنجی در جهت کاشت درخت اقدام شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/ب

برچسب ها: کاشت نهال ، فضای سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.