سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برزیل ایران از بند بدهی رها می شود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از تلاش ها برای تزریق پول به این تیم در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان گفت: واریزی پول به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان تا روز شنبه ممکن نیست اما پیگیری های فرماندار جدید آبادان در استانداری نشان از رسیدن خبرهایی خوب در روزهای آینده برای تیم نفتی های این شهرستان دارد و به طور قطعی در این هفته بخش زیادی از مشکلات تیم حل می شود.

منصوریان با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه ورزش وزارت نفت گفت: اگر در بلندمدت مشکل بند ج حل شود، تیم‌های نفتی از تیم‌های ثروتمند خواهند شد و آن زمان بازیکنان و مجموعه‌های مختلف برای حضور در تیم صنعت نفت آبادان لحظه‌شماری خواهند کرد.

منصوریان سپس در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: بر اساس آنالیزی که از تیم رقیب داشتیم بازی بسیار سختی داریم اما به هواداران قول دادم با دو مهاجم بازی کنیم  تا بتوانیم با تلاش بازیکنان که مزد آنها، کسب سه امتیاز است، پیروز میدان باشیم.

او از آمادگی بازیکنان خود با وجود نیامدن به تمرینات به مدت 2 روز خبر داد.

به گفته مدیر عامل باشگاه صنعت نفت چندی پیش وزارت نفت اعلام کرده بود در صورت ارائه درخواست شورای تامین آبادان و استان خوزستان برای کمک به تیم صنعت نفت آبادان، 30 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز می شود.

سرمایه در شهر و تیم سرگردان پول

فراز کمالوند ، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان  نیز در این نشست 2 تیم صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان را متعلق به دو شهر مهد فوتبالی خواند که سرمایه های کشور را تامین می کنند اما خود از ان بی بهره مانده اند و در مشکلات مالی به سر می برند و  باید عدالت و تقسیم منابع به گونه ای باشد که  مشکل مالی این دو تیم کاهش یابد.

او گفت: نفت مسجد سلیمان با وجود مشکلاتی که دارد روند رو به رشدی دارد و تنها بازی ضعیف آن گل گهر سیرجان بود که عوامل بیرونی از جمله نامناسب بودن زمین تاثیر منفی بر نتیجه بازی گذاشت.

کمالوند بازی فردای نفت مسجد سلیمان را هجومی خواند و از امید برای ارائه بازی خوب از سوی هر دو تیم خبر داد.

به گفته ی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ، تیم صنعت نفت آبادان برای بازگشت به روند خوب بازی های خود نیاز به زمان دارد و در نیم فصل دوم بهتر می شود.

او از مصدومیت چند بازیکن این تیم خبر داد.

انتهای پیام / ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.