سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشویق و تعریف از هر مدیری برای کوچک‌ترین کار از مشکلات بزرگ خوزستان است

یکی از علل اینکه خوزستان با مشکلات زیادی روبرو است این است که وقتی یک مدیر کوچکترین کاری انجام می‌دهد مورد تشویق و تعریف بسیار قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز با انتقاد از تعریف و تشویق از مدیران برای کوچک‌ترین کار آن را وظیفه مسئولان عنوان کرد.

او تاکید کرد که هر مقام مسئولی در این نظام باید به مردم پاسخگو باشد و یکی از مطالبات مردم را برکناری مدیران ضعیف دانست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: فردی که مسئولیت قبول می‌کند اگر نمی‌تواند به درستی کار و خدمت کند خودش باید کنار برود.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه در نظام اسلامی جایی برای افراد فاسد وجود ندارد، از رئیس جمهور و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواست مدیران بی لیاقت را در این استان کنار بزنند.

این مقام مسئول در خوزستان اضافه کرد: برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) باید سطح اندیشه و آگاهی خود را افزایش دهیم و از نظر روحی و فکری خود را آماده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نفاق، گناه و ظلم را از دلایلی دانست که نمی‌تواند زمینه را برای ظهور امام عصر (عج) فراهم کند.

نماینده، ولی فقیه در اهواز گفت: فشار‌های سنگین در نظام اسلامی برای آماده سازی ظهور امام عصر (عج) گرانقدر است تا مخالفتی با امام زمان (عج) وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.