سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ورود دستگاه قضایی به تعطیلی کارخانجات مازندران

تیم کارشناسی قوه قضاییه به مازندران سفر کند تا ببیند چرا برخی کارخانه‌ها مفت فروخته شده است

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری گفت: برخی مراکز صنعتی و تولیدی استان مانند کارخانه کولرسازی، کارخانه چوب شهید رجایی که در آن‌ها صد‌ها نفر اشتغال داشتند واگذار، فروخته و کارگران آن بیکار شده اند.

او افزود: قوه قضائیه تیم کارشناسی برای ارزیابی چگونگی واگذاری کارخانه‌های صنعتی به مازندران بفرستد تا مشخص شود چرا این کارخانه‌ها تعطیل و به بهای ناچیز فروخته شدند.

آیت الله لائینی گفت: غرفه ایران در اکسپوی دبی متناسب با شأن و توانمندی ایران اسلامی نیست و با وجود اینکه ایران توانمندی بالایی در تولید علم و دانش دارد، اما در این نمایشگاه جهانی آثار ارزشمندی از سوی ایران ارائه نشده است.

خطیب نماز جمعه مرکز استان افزود: مسئولانی که برای حضور موثر و درست ایران در نمایشگاه‌های جهانی برنامه ریزی نکرده اند باید مواخده شوند.

شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد بوده و برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر است.

آیت الله لائینی افزود: انتقام اصلی شهید سلیمانی ادامه دارد و ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند.

خطیب نماز جمعه مرکز استان ادامه داد: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر و به برکت خون این شهید، جریان مقاومت پربارتر شد

تجلیل شایسته مردم از شهدای گمنام

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران و ایران تجلیل خوبی از شهدای گمنام داشتند و مراسم‌های خوبی نیز در ایام فاطمیه برگزار شد که از مردم، هیئات مذهبی، سخنرانان و مداحان قدردانی می‌کنم.

امام جمعه ساری از  روز ۱۸ دی به عنوان افتخار ساری یاد کرد و افزود: از هشت شهید انقلاب اسلامی در ساری سه شهید عسگری توحیدی، حسن عابدین پور و محمود علامه در واقعه ۱۸ دی ۵۷ تقدیم انقلاب شده است

او افزود: خانواده‌های شهدا انتظار دارند عکس این شهیدان در میدان شهدای ساری نصب شود.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.