سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت ۳۷ قرارگاه جهادی جدید در کاشان

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه ۳۷ قرارگاه جهادی جدید در کاشان فعالیت خود را آغاز کردند گفت: ۹۰ درصد روستا‌ها قرارگاه جهادی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سرهنگ کریم اکبری ضمن اشاره به فعالیت مستمر قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان گفت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر صورت گرفته تعداد قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان کاشان افزایش یافت.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه تاکنون ۲۰ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان کاشان مشغول به فعالیت بوده اند،گفت: با موافقت‌های صورت گرفته این تعداد قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی به ۵۷ قرارگاه افزایش یافت و در شهر‌های توابع، روستا‌ها و نقاط مختلف شهر کاشان فعالیت خود را آغاز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه در ۹۰ درصد از روستا‌های سطح شهرستان کاشان قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی فعال هستند، گفت: قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی با مدیریت امام جماعت و محوریت مسجد تشکیل و یک رئیس مردمی از منطقه انتخاب و اعضای آن نیز هیئت، مؤسسه‌های فرهنگی و هیئت امنای مسجد از جمله اعضای این قرارگاه هستند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه ۳۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در سطح شهر و روستا‌های شهرستان کاشان به تازگی فعالیت خود را آغاز کردند گفت: بررسی و شناسایی چالش‌ها و مشکلات محلات توسط قرارگاه‌های جهادی صورت می‌گیرد و در راستای آن تلاش‌های لازم صورت می‌پذیرد و علاوه بر آن در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی محلات نیز تلاش می‌کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.