سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان:

اصفهان به شهری هوشمند و خلاق تبدیل شود

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به جلسه این جمعیت با شهردار اصفهان، گفت: توجه به سیستم‌های جدید در جمع‌آوری زباله، هوشمندسازی در مدیریت شهری از پیشنهاداتی بود که در جلسه مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - مرتضی آرسته، با اشاره به جلسه جمعیت پیشگامان با شهردار اصفهان، گفت: شهردار اصفهان در بعد فرهنگی اقدامات زیادی انجام داده و سابقه خوبی دارد و بر همین اساس از او دعوت کردیم تا با نقطه نظرات پیشگامان انقلاب در خصوص مسائل شهر آشنا شود.

آرسته گفت: جلسه بسیار خوبی بود و شهردار نیز درخصوص مسائل شهر هم‌چون کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، حذف دلال‌ها و واسطه‌ها و حرکت به سمت اقدامات تحولی مباحثی را مطرح کردند.

آرسته با بیان اینکه اعتقاد شهردار این بود که نمی‌خواهیم پول حرامی وارد شهرداری شود گفت: او معتقد بود پول‌هایی که مردم برای آن ناراضی یا نگران هستند مشکلاتی در پی خواهد داشت و اعلام کرد که در حال ریشه یابی هستیم تا نگذاریم پول‌های حرامی وارد شهرداری شود و شهرداری از رشوه پاک شود.

اصفهان به شهری هوشمند و خلاق تبدیل شود

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اعضای جمعیت پیشگامان نیز نظرات خود را در خصوص مسائل شهر بیان کردند، گفت: توجه به سیستم‌های جدید در جمع‌آوری زباله، هوشمندسازی در مدیریت شهری از پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد.

آرسته با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی در مدیریت شهری، گفت: در خصوص مسائل فرهنگی و ورزشی نیز دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی اعضای جمعیت داشتند که درباره آن‌ها با آقای قاسم‌زاده صحبت شد و در کل جلسه بسیار مفیدی بود و اولین نشستی بود که با شهردار جدید داشتیم.

آرسته گفت: امیدواریم شهردار در مسائل شهری موفق باشد و مواردی که در ذهن دارد را پیاده کند.

آرسته در پایان درخصوص هدف از برگزاری جلسات جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی گفت: در جلسات‌مان سعی داریم مسئولان و نمایندگان شهر و استان را دعوت کنیم تا نظراتی که افراد با تجربه در رشته‌های مختلف دارند را ارائه دهیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.