سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در روند شناسایی زمین‌های مستعد برای طرح نهضت ملی مسکن

فرماندار بروجن گفت: روند شناسایی و معرفی زمین‌های مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تسریع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مسعود ملکی فرماندار بروجن در شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد، چرا که حاج قاسم سلیمانی تنها یک مجاهد نبود، بلکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه‌ای است که باید از او درس آموخت.

بدون تردید حاج قاسم سلیمانی زنده است و زنده خواهد بود چرا که لحظه لحظه عمرش را در پی سربلندی اسلام، ایران و دفاع از حریم حرم صرف کرد و در همین راه به فیض عظیم شهادت رسید.


بیشتر بخوانید


برگزاری نماز جماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باید مهم شمرده شود و جلسات ادارات دولتی نباید با زمان برگزاری نماز جماعت اول وقت تداخل داشته باشد.

اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی یکی از محور‌های ارزیابی ادارات دولتی به‌شمار می‌رود و در این راستا کمیته بررسی و ارزیابی اقامه نماز در ادارات دولتی تشکیل و روند بازدید‌های دوره‌ای فعال می‌شود.

مراکز دانشگاهی و علمی شهرستان بروجن برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان اقدام اثرگذار داشته باشند و ارتباط خود را با دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های گروهی افزایش دهند.

اداره راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان نسبت به تسریع در روند شناسایی و معرفی زمین‌های مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.