سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۳۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان تسهیلات در ۹ ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد - مجید الهی راد گفت: تسهیلات ۳۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومانی از طریق منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت در قالب ودیعه مسکن، کارگشاهی، اشتغال، فرهنگی و درمانی به ۲ هزار و ۹۶۱ مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

الهی راد گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۲ هزار و ۶۱ نفر تسهیلات به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: این صندوق در قالب کارگشایی هشت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به هزار و ۶ نفر تسهیلات و در قالب اشتغال پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۳۹۷ نفر مددجو این نهاد تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت:صندوق امداد ولایت به ۵۵۱ نفر مددجو در قالب تسهیلات مسکن شامل مسکن، عمرانی و ودیعه مسکن به ترتیب ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان، ۸۹۷ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۷ میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد گفت: ۳۰۷ مددجو دیگر نیز در قالب وجوه اداره شده، فرهنگی، کسب و کار و درمانی  صندوق امداد ولایت تسهیلات دریافت کرده اند.

او گفت: بانک مهر هم به ۸۱۷ نفر مددجو، ۱۱ میلیارد و ۲۶۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است که از این تعداد ۵۹۰ نفر در قالب کارگشایی به ارزش پنج میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، ۱۱۵ نفر در قالب اشتغال به ارزش پنج میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و مابقی تسهیلات پرداختی در قالب ودیعه مسکن است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.