سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

مدافعان حرم تربیت شده مکتبی هستند که موسس آن فاطمه (س) است

حجت‌الاسلام محمد حسنی گفت: حضرت زهرا (س) بنیان‌گذار مکتب دفاع از حریم ولایت است و اگر جوان‌های ما به دفاع از حرم رفتند به این دلیل است که به آن حضرت اقتدا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حجت‌الاسلام محمد حسنی گفت: مدافعان حرم تربیت شده مکتبی هستند که موسس آن فاطمه (س) است، نخستین بانوی مدافع حرم حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) نیز نخستین مرد مدافع حرم است و مدافعان حرم امروز نیز همگی پیروان این بانوی بزرگ هستند.

شامگاه پنج‌شنبه اجتماع بزرگ ارتشیان ولایی با عنوان "به تماشای سرو" که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

او گفت: علمای شیعه و سنی اعتقاد دارند که سوره کوثر به حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره می‌کند و وجود حضرت فاطمه زهرا (س) حلقه وصل بین امامت و نبوت است، یعنی امامان معصوم پس از امیرالمومنین (ع) از نسل حضرت زهرا (س) هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بسیاری از مردم جهان تشنه یک لحظه دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، در لبنان وقتی نام سیدحسن نصرالله، در عراق آیت‌الله سیستانی و همچنین در ایران و منطقه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور جهادی برده می‌شود به خاطر اینکه از نسل زهرا (س) هستند، تمامی دل‌ها منقلب می‌شود.

او گفت: والدین شهدا بر خود ببالند که فرزندان خود را تقدیم این راه و مکتب کرده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: حاج قاسم و ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم تربیت‌شدگان مکتب فاطمی و علوی بودند و همواره نام این بزرگواران برای دشمن شکست بزرگی محسوب می‌شود.

او گفت: از جمله ویژگی‌های سردار سلیمانی فراملیتی بودن ایشان است، زیرا خودش را وقف اعتلای اسلام و آسایش مسلمانان کرد.

حجت الاسلام حسنی گفت: حاج قاسم جان خویش را فدا کرد تا ملت ایران آسوده باشند و ملت سوریه، فلسطین و عراق نگران نباشند چراکه تفکر ایشان برای جهان اسلام بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حاج قاسم انسانی صادق بود و اخلاص او در اوج قرار داشت و برای رسیدن به اهداف هیچگاه از دایره شرع مقدس خارج نشد.

او گفت: حاج قاسم در جهاد و مبارزه خود به غیر از خدا فکر نمی‌کرد و این شهید عزیز تمام نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد و توانست تمامی توطئه‌های شوم آمریکا و صهیونیست را خنثی و نابود کند.

حجت الاسلام حسنی در ادامه گفت: داعش‌زدایی منطقه از برکات حضور سردار سلیمانی بود، مکتب حاج قاسم تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام در ایجاد داعش را نقش بر آب کرد.

تجمع بزرگ ارتشیان ولایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، معاونین استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.