سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز‌های سرد، وضعیت نامطلوب عرضه نفت سفید در گلمورتی دلگان

در این روز‌های سرد وضعیت نامطلوب عرضه نفت سفید در گلمورتی دلگان، موجب ازدحام جمعیت و تشکیل صفوف طولانی شده ‏که گلایه مندی مردم این شهر را به همراه داشته است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -وضعیت نامطلوب عرضه نفت سفید در شهر گلمورتی دلگان در این روز‌های سرد کرونایی موجب ازدحام جمعیت و تشکیل صفوف طولانی شده ‏که گلایه مندی مردم این شهر را به همراه داشته است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دلگان گفت: در بررسی‌ها و اقدامات شده توسط اداره صمت شهرستان در ارتباط با مشکلات توزیع نفت، تخلف کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه محرز شد.

سید ابراهیم رضوی گفت: این جایگاه نفتی را که باید ۱۵۰ تومان به دست مردم برسد را به قیمت ۲۰۰ تومان عرضه می‌کرده و از سوی دیگر از ۱۰۰ لیتر نفت سهمیه هر خانوار ۸۰ تا ۹۰ لیتر آن را به مردم تحویل می‌داده است.

رضوی گفت: این جایگاه از یک تانکر نفت ۱۰ هزار و ۸۰۰ لیتر عرضه نفت خارج از شبکه و تخلف گران فروشی به ارزش ۱۳۵ میلیون ریال داشته که ضمن تشکیل پرونده توسط اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان به اداره تعزیرات معرفی شد.

وی گفت: علت ازدحام جمعیت در این جایگاه بعلت کمبود جایگاه توزیع است که با توجه به جمعیت ۵ هزار خانواری شهر گلمورتی این جایگاه به تنهایی پاسخگوی نیاز این شهر و شهروندان نیست و از سوی دیگر با توجه به این که تانکر حمل سوخت ۱۸ هزار لیتری است از صبح تا بعد از ظهر نفت آن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.