سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی ۱۲محور مسدود شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ مسیر مسدود شده ناشی از سیلاب اخیر در جنوب استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان،  جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ مسیر از مسدود شده ناشی از سیلاب اخیر در جنوب استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی چهار مسیر مسدودی دلگان- جلگه- دلگان- هودیان، محور مرزی ریمدان و کنارک- زرآباد - جاسک دیگر با قوت ادامه دارد.

 جلال الدین قادری گفت: براثر بارندگی‌های شدید چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب در این استان به ویژه مناطق جنوبی آن علاوه بر مسدود شدن مسیر‌های ارتباطی بر اساس برآورد‌های اولیه بالغ بر ۵۰۰ کیلومتر از شبکه راه‌ها و ۵۰ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها در محدوده تحت پوشش این اداره کل خسارت دیدند.

وی گفت: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در سیستان و بلوچستان ۴۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۵ اکیپ با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در آماده باش کامل درآمدند و در کمترین زمان ممکن اقدام به بازگشایی مسیر‌های ارتباطی نمودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان  گفت: با تلاش راهداران این اداره کل علاوه بر بازگشایی مسیر‌ها یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری به منظور تردد ایمن کاربران جاده‌ای نیز در محور‌های مواصلاتی درگیر بارندگی جنوب استان انجام شد.

قادری گفت: ۱۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی شدید اخیر در محاصره سیل قرار داشتند.

وی گفت: تاکنون ۴۵ محور روستایی محصور در سیلاب توسط راهداران این اداره کل بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی ۵۳ محور روستایی ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها و مسدود بودن برخی مسیر‌ها برآورد نهایی از خسارت‌های وارده به شبکه راه‌های ارتباطی مقدور نیست و این امر بعد از فروکش کردن سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان  گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب استان در روز‌های آینده به رانندگان و کاربران جاده‌ای تاکید می‌شود ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیر ضروری در مواقع لزوم حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه‌ها نشوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.