سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس؛

نمایندگان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران ندارند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران ندارند و در صورت ناکارامدی آن‌ها، مطالبه‌گری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حجت الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: روند تغییر و تحولات دولت در استان همدان به کندی پیش می‌رود ودر این خصوص نمایندگان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران ندارند و در صورت ناکارآمدی آن‌ها، مطالبه‌گری خواهیم کرد.

نمایندگان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیری ندارند و فقط در مواردی که از آن‌ها سوال کنند، مشورت می‌دهند.

فلاحی گفت: من مسئولیت کارآمدی یا ناکارآمدی مدیری را برعهده نمی‌گیرم، چون نمایندگان، مطالبه‌گر هستند و اگر مدیران ناکارآمد باشند نمی‌توانم مطالبه‌گری کنم.

او در ادامه گفت: من هم خبر انتصابات را مثل بقیه می‌شنوم و من هیچ دخالتی در انتصابات نداشتم، اما اگر جایی ببینم خطاست، یادآوری می‌کنم.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان گفت: شایعات فضای مجازی در رابطه با دخالت نمایندگان در انتصابات مدیران استان را تکذیب و تاکید می‌کنم که من آخرتم را برای دنیای هیچکس نمی‌فروشم.

به توصیه فلاح: مدیران باید کارآمدی و تعهد انقلابی‌گری داشته باشند و با داشتن این دو معیار، برای ما مهم نیست چه شخصی به عنوان مدیر، انتخاب می‌شود.

او گفت: در خصوص تغییر و تحولات استان در دولت جدید فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که انتظارات برآورده می‌شود یا خیر، البته دولت باید شتاب کند، سریع‌تر کار عملیاتی انجام دهد و مدیران جدید را منصوب کند که در این موارد، رضایت‌بخش عمل نکرده و مدیران سابق، متاسفانه هم چنان هستند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.