سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامی:

حاج قاسم حاصل عمر رهبر انقلاب است/ داغ سردار سلیمانی تا ابد سرد نمی شود

فرمانده سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم حاصل عمر رهبر انقلاب است و توصیف این مرد بزرگ در بضاعت من نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجددا افتخار و توفیق  زیارت مردم شریف، وفادار، مهربان و کریم استان کرمان را در این مکان معنوی یافتم  .در چنین روزی در کرمان باران بارید البته نه از آسمان بلکه از چشمان محزون مردمی که سر از پا نمی‌شناختند برای بدرقه آسمانی شدن یک مرد بزرگ و همه آمده بودند.

او می‌گوید: در گلزار شهدای کرمان این دو پیکر مطهر شهید سلیمانی و پور جعفری همچون خورشید تجلی می‌کردند.

سردار سلامی گفت: در تاریخ جهان و بشریت کسی مانند شهید سلیمانی نیست که بیشترین سال‌های عمر خود را در میدان جهاد گذرانده باشد و در کنار او قامت بلند مرد دیگری در تمام میادین همراه ، همرزم و غم خوارش بود نیز دیده می شود.

به گفته فرمانده کل سپاه سردار شهید حسین پورجعفری همه جا همراه وی بوده اما در عراق فرمانده بزرگ دیگری که نام او در تاریخ اسلام جاودان خواهند ماند شهید ابومهدی المهندس است حاج قاسم را همراهی می کردند.

او گفت: حاج قاسم حاصل عمر رهبر انقلاب است و توصیف این مرد بزرگ در بضاعت من نیست.

 سردار سلامی اولین دیدار با حاج قاسم را این گونه روایت می کند:« سردار سلیمانی را در پادگانی در کرمان دیدم جوانی خوش سیما با نگاهی نافذ که در رخساره او عزم و اراده‌ای جدی می‌درخشید و در حال جمع آوری نیروه‌ها بود برای عملیات طریق القدس و فتح بستان بود».

او می‌گوید:این جوان خوش قامت فرمانده میدان نبرد جهانی علیه تمام شیاطین در جبهه اسلام و نقاط جهان شد و مستکبران را فراری و مسلمان را از تباهی نجات می داد. هیچ کس چنین تصوری نداشت ولی او به میدان جهاد رفت و در حرکت ۴۰ ساله شخصیتش تکامل یافت و معرفت و استحکام پیدا کرد.

سردار سلامی گفت:او در هر عملیات قلبش مطمئن‌تر و کرامت شخصیتش عظیم‌تر و میدان نفوذش بر قلب‌ها گسترش پیدا می کرد.

 

او می گوید: سردار سلیمانی همواره در سخت‌ترین نقاط، حاضر بود و نقطه امید، اهل فضیلت و مدیر و متفکر و اندیشمند بود، نمی‌شود همه جهات شخصیت او را تفسیر کرد در همه جهات شخصیت او کامل بود شخصیتش معیار بود و اندازه‌های عمل را می‌توان در او دید.

سلامی می گوید: این داغ سرد نمی‌شود وتا ابد می‌ماند. قاسم جاری و تکثیر شده است رهبری او را مصداق عمل صالح و اخلاص می‌داند او ملی‌ترین و اسلامی‌ترین فرد است و متعلق به جهان اسلام، ایران و کرمان است.

سلامی می‌گوید: هیچ کافری به بلاد مسلمان نمی‌تواند حمله کند و جان سالم به در ببرد همه جا از مظلومان دفاع کرده و برای مظلومان قدرت ساخته و ارتش درست کرده است به فلسطین محاصره شده جان و سلاح داده و سیف القدس را آفرید به مردم لبنان کمک می‌کند و صحنه‌های جهانی را علیه صهیونیست‌ها آفرید و شکست افسانه‌ای می‌سازد.

سلامی می‌گوید:حاج قاسم در کنار برادر عراقی ایستاد و از حرم اهل بیت(ع) و حیثیت و اعتبار مسلمانان دفاع کرد و در سوریه که هتک حرمت برای ناموس مسلمانان قابل تحمل نبود و همه بغض می‌کردند دفاع کرد.

او گفت:اعتبار ما اطاعت از رهبری است.

او ضمن سپاس از خانواده شهدا گفت:شهدا به آرزوی خود می‌رسند، ولی خانوادهایشان آرزوی خود را از دست می‌دهند و کسی آرزوی خود را از دست می‌دهد اجرش کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۷ دی ۱۴۰۰
مکتب سردار عزیز ادامه دارد
شادی روحش صلوات ، حاج قاسم ما را هم شفاعت کن
۱۰:۴۹ ۱۷ دی ۱۴۰۰
شادی روحش صلوات ، حاج قاسم ما را هم شفاعت کن