سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعلیق تمامی پرواز‌های بین المللی به فرودگاه شهر شیان چین

مقامات رسمی چین اعلام کردند تمامی پرواز‌های بین المللی در شهر شیان از روز گذشته ۵ ژانویه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، تمامی پرواز‌های بین المللی به مقصد شیان در شمال غربی چین از روز گذشته تا اطلاع ثانوی به دلیل افزایش موارد ابتلا به سویه جدید کرونا موسوم به امیکرون به حال تعلیق درآمد.

فرودگاه بین المللی شیان ژیان یانگ همچنین تمامی پرواز‌ها مسافربری داخلی به مقصد این شهر را نیر متوقف کرده است. در پی افزایش موارد ابتلا به سویه امیکرون در مناطق مختلف چین مقامات این کشور در روز‌های اخیر برخی محدودیت‌های کرونایی را با شدت بیشتری بار دیگر اعمال کرده اند.

براساس بیانیه وزارت بهداشت چین روز گذشته بیش از ۱۷۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهر شیان به ثبت رسیده که حدود ۶۷ مورد از آن‌ها از مسافرانی بوده که از کشور‌های خارجی وارد چین شده اند.

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز ۱۰۲ هزار و ۸۴۱ مورد ابتلا به کرونا در چین به ثبت رسیده که از این تعداد ۴ هزار و ۶۳۶ نفر جان خود را از دست داده اند. گرچه ویروس کرونا برای نخستین بار از شهر ووهان چین ظهور کرد، اما با تدابیر سختگیرانه ای که پکن وضع کرد موفق به مهار این همه گیری شده و شمار تلفات و مبتلایان به کرونا در این کشور پایین ترین میزان به نسبت جمعیت است. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۲ دی ۱۴۰۰
در پنجره ها چرا قفل میکنن جوش میزنن؟
مانی
۲۳:۵۸ ۲۱ دی ۱۴۰۰
کرونا
م.ال
۲۰:۰۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
پخش شده که این ویروس جدیده و همون زامبی ، راسته؟
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۱ دی ۱۴۰۰
کاش چین نابود میشد که فقط باعث نابودی جهانه