سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت و نگهداشت نیروی انقلابی در دستور کار است

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تربیت و نگهداشت نیروی انقلابی از اهداف و برنامه‌های این ستاد مردمی است.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - حسنعلی نوری دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست اعطای احکام مدیران محلات و کارگروه‌های قرارگاه تحول اجتماعی شهید محبعلی فارسی سیستان و بلوچستان گفت : شناسایی و تربیت نیرو در محلات یکی از مهمترین اهداف و برنامه های این ستاد مردمی است که باید در این زمینه باجدیت تمام اقدام به اجرای برنامه کرد و نگذاریم زمان در اختیارمان بیهوده از بین برود.

وی  گفت: مدیران محلات باید آینده نگر بوده و تا قبل از اینکه سال جدید برسد برنامه سال آتی خود را بنویسند برای دریافت بودجه و امکانات از نهادهای دولتی نیازمند ثبت موسسه هستیم و براین اساس به دنبال ثبت موسسات مختلف در حوزه مدیریتی خود باشید تا بتوانیم اهدافمان را به سرعت بیشتری به پیش ببریم.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر سرمایه انسانی در حوزه فعالیت های مردمی، بر نگهداشت نیرو و تربیت کادر جدید انقلابی تاکید کرد.

در پایان این نشست مدیران محلات و مسوولان کارگروه های قرارگاه تحول اجتماعی شهید محبعلی فارسی سیستان و بلوچستان احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.